2010/04/17

Alice In Wonderland

"muzycznie ten materiał nie przypomina nagrań mojego głównego projektu Mirrorman aczkolwiek utwory, które napisałem nie są jakimkolwiek kompromisem, po prostu przedstawiają inną rzeczywistość, coś co istnieje z dala od zgiełku codziennego życia i tętni swoim własnym hipnotycznym pulsem. To inna historia, inna wrażliwość, inny wymiar…”

Tyle o albumie mówi twórca...



Mirrorman i Idden, którzy na co dzień współtworzą triphopowy projekt Black Glass przygotowali nam soundtrack do cyklu fotografii Katarzyny Widmańskiej, prezentujących alternatywną, oryginalną wizję kultowej Alicji w Krainie Czarów. Album przepełniony wyciszoną aurą i delikatnością kompozycji, podobnie jak Black Glass zaskakuje hipnotycznie - oniryczną atmosferą i wtapia się idealnie w charakter fotografii. Płytka składa się z 7 kompozycji, nawiązujących do poszczególnych rozdziałów powieści i można go pobrać ze strony Ahead Records albo otrzymać w fizycznej formie jako dodatek do katalogu podczas którejś z wystaw Katarzyny Widmańskiej. Polecam przy okazji trip-hopowy projekt Black Glass i mocną dawkę psychodelicznych dźwięków, którymi przesiąknięta jest epka Morphine, stanowiąca przedsmak albumu Holy Rain, którego wydanie planowane jest jeszcze w tym roku a za wyreżyserowanie klipów do wspomnianej płyty odpowiada Katarzyna Widmańska. Poniżej kilka fotografii, które dołączone są do albumu w formacie pdf.


Mirrorman: www.mirrorman.pl / www.myspace.com/mirrorreality
Katarzyna Widmańska: www.widmańska.com
Alice In Wonderland Soundtrack: www.aheadrecords.pl/Alice_In_Wonderland.rar

5 komentarzy:

  1. Mam wielki żal do twórców albumu. Dlaczego, dlaczego nie ma polskiego języka w tekstach? Byłbym kupiony w stu procentach.
    Ale i tak to jedna z ciekawszych tripowych produkcji, jakie ostatnio słyszałem. Lekko kwaśne podkłady i ładny głos wokalistki - czego chcieć więcej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Od czasu Black Glass i Morphine EP, najlepsza polska płytka penetrująca rejony th. Co do wokalu, hmmm....pamiętam jak słuchałem pierwszej płyty Digit All Love i mówiłem sobie, czemu tak zajebista triphopowa ekipa śpiewa po angielsku??? Po wysłuchaniu ich numerów z polskim wokalem juz wiedziałem dla czego i dziękowałem za angol.....

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawione, dzięki za czujność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nadchodzi dwupłytowy album Black Glass 'Holy Rain'...

    www.blackglass.pl
    www.myspace.com/blackglasspoland

    OdpowiedzUsuń