2009/09/17

Nowy polski netlabel

Few Quiet People – to najnowszy polski netlabel, którego głównym celem jest promocja eksperymentów we współczesnej muzyce elektronicznej oraz demonstracja ciekawych rozwiązań w sztuce audiowizualnej. Oficjalnie netlabel zapoczątkował swoją działalność pierwszym wydawnictwem - Promo Sampler 2009. Składa się ono z  dwunastu kawałków, dwunastu różnych artystów reprezentujących współczesną, eksperymentalną elektronikę z pogranicza ambientu i noisu. Na trackliście znajdują się min. Even the Hills Have Eyes, Krypton, Tomasz Bednarczyk i Tom Hall. Zapraszamy do ściągania płyty a przede wszystkim do odwiedzenia strony FQP.

Matam

4 komentarze:

  1. Wow! Wygląda super (poza tym, że najlepiej zatrzymać tło na jakimś ciemnym, ale nie do końca obszarze, aby wygodnie czytać) i muzyka, przynajmniej tyle co usłyszałem na stronie także przyjemna. Płyta się ściągnęła właśnie. Jak się rozrośnie po równi muzycznie i wizualnie to będzie moja ulubiona strona. Nie miałbym także nic przeciwko zwiększeniu dawki pop i szybszej elektroniki ;D. To się rozmarzyłem...

    OdpowiedzUsuń
  2. noooo... strona gniecie minimalem i dopracowaniem.
    a to co dzieje się w warstwie muzycznej- chwilami moja melodia, chwilami mnie drapie niebezpiecznie...

    ale ZACNE, ciągnie się, będzie jutro na słuchawkach w robo!

    OdpowiedzUsuń
  3. very promising! great site and music! respect to poland!

    OdpowiedzUsuń
  4. Muzyka świetna! Akurat moje klimaty, tylko szkoda, że nie mogę nic pobrać z tej strony o nawigacji po niej nie wspominając (flash). Ze screenreaderami to fatalnie chodzi. A może jakaś dobra duszeczka bezpośrednim ulrem rzuci? Chętnie napiszę do twórców tej strony bo dla mnie to fatalne. Nie wiem, jak to wygląda wizualnie ale tak jak mówię całkowicie nie dostępny netlabel.

    OdpowiedzUsuń