2010/03/13

Uniform Motion zremiksowane

A wręcz zrekonstruowane. Często remiksy ograniczają się do drobnych ingerencji - dodania i odjęcia kilku elementów, zupełnie inaczej jest w przypadku zestawu przygotowanego przez TechnoBears. Nie jest to może postać szerzej znana, ale wsławił się już chociażby wyróżnieniem w remiksowym konkursie przygotowanym przez Yoko Ono.
Ci, którzy śledzą poczynania netlabelu aaahh-records zapewne już całkiem dobrze znają album Uniform Motion - Pictures. Jeśli komuś się ta pozycja podobała, niech z ostrożnością podejdzie do zestawu remiksów. Jest tu dużo więcej
elektroniki, a utwory są tak naprawdę zbudowane od nowa, podczas gdy kompozycje Uniform Motion służą jedynie jako surowiec. Otwierające Earthly Diamond w oryginale miało cztery i pół minuty, teraz ma jedenaście... To już zupełnie inna bajka. Ja, przyznam szczerze, dałem się przekonać. Niejeden raz przesłuchałem oryginalny album i dobrze zapadł mi w pamięć. Dlatego też, przy pierwszym przesłuchaniu odniosłem wrażenie, że TechnoBears robi coś nie tak. Na szczęście, przy drugim podejściu wszelkie podejrzenia odeszły w niepamięć. Podejrzewam, że album może się spodobać fanom Matthew Herberta w tych mniej big-bandowych wcieleniach, chociaż muzycznie to, mimo wszystko, zupełnie inne światy.

DOWNLOAD na blogu aaahh-records. Playlista i linki do wybranych piosenek:

Uniform Motion – Earthly Diamond (TechnoBears Remix)
Uniform Motion – Rain & Soil (TechnoBears Remix)
Uniform Motion – The Pen Fallacy (TechnoBears Remix)
Uniform Motion – Citizen Grave (TechnoBears Remix)
Uniform Motion – Cast Iron (TechnoBears Remix)
Uniform Motion – Fathers Of Our Homeland (TechnoBears Remix)
Uniform Motion – Selling Pictures (TechnoBears Remix)



Więcej newsów o aaahh-records.

2 komentarze:

  1. Ciekawy remix, ale nie dla mnie - nie trawię beat'ów.

    OdpowiedzUsuń
  2. słówko do Ojca Prowadzącego- ZAJEBIŚCIE!

    OdpowiedzUsuń